Antara saya, cumit dan Dokter Bahar

Setelah berhari-hari saya bertahan dari penasaran tentang kepastian kehamilan saya, setelah keegoisan abi dan bundanya yang sok sibuk kerja dan sok sibuk kuliah, akhirnya saya dan suami (berhasil) memeriksakan kondisi kehamilan saya untuk yang pertama kali. Pemeriksaan ini saya lakukan tanggal 8 Februari 2008 kemarin. Sedikit sebel sebenernya karena kenapa sampai hampir 2 minggu setelah saya test lewat testpack, akhirnya saya baru memeriksakannya ke rumah sakit. Kalau ditanya alasannya ya seperti diawal cerita ini, ada saja banyak alasannya dari pulang kerja malam, waktu kuliah suami yang kadang sampai malam, atau yang udah niat berangkat eh tau2 pas sampe di RSB Asih, waktu pemeriksaannya udah abis, kemaleman ternyata... :(
Awalnya kami lebih memilih memeriksakan kehamilan saya di RSB Asih hanya karena lokasinya lebih dekat dari rumah, jadi nanti kalau kapan saja mau periksa, lokasi rumah sakitnya mudah dijangkau. Yah, walopun kami sendiri belum mendapatkan info siapa dokter yang direkomendasikan dirumah sakit tersebut.
Hari berganti hari *hayah jadi keq cerita sinetron begini :P* akhirnya setelah pulang kerja saya menyempatkan diri untuk memeriksakan calon cumit kecil ini di RSB Budi Kemuliaan bersama suami. Kenapa jadi berubah tujuan begini? Itu karena info dokter2 yang direkomendasikan oleh beberapa teman prakteknya paling dekat dari rumah. Ada yang di Bintaro, Rawamangun, Bekasi, Menteng, tapi dipikir-pikir ternyata lebih mudah aksesnya ya di RSB Budi Kemuliaan ini. Selain itu, alasan utamanya adalah karena dokternya adalah perempuan. Tapi apa yang terjadi saat pemerikasaan kemarin... Hohoho ternyata dokter yang perempuan itu *aduh maaf, saya lupa namanya* sedang tidak praktek. Jadi info hari apa saja dokter yang direkomendasikan teman suami saya itu prakteknya ternyata kurang lengkap. Ya tapi gimana, udah sampe di rumah sakit... rasa penasaran saya tentang kehamilan saya ini juga sudah tidak bisa ditahan lagi.. jadilah saya melakukan registrasi.

===di loket registrasi, setelah saya mengisi data di buku pasien baru===

suster : "Ibu dengan Dokter Bahar ya" *tanpa tanda tanya, artinya ini adalah kalimat positif, alias kalimat pernyataan*

saya : "Kenapa harus Dokter Bahar?" *ini pertanyaan pasien baru yang nggak jelas antara sok tau dan pengen tau*

suster : " Ya.. Dokter Bahar aja!" *pake tanda seru, berarti si suter sudah menekan saya*

saya : "Emangnya ada dokter siapa aja sus?" *sekali lagi sok pengen tau*

suster : "Ya sama Dokter Bahar aja!" *bener-bener suster yang nggak nyambung, nanya apa dijawab apa... hehehe..*

saya : "Iya sus.." *mengangguk lemah tak berdaya*


Di ruang tunggu, saya dan suami sedikit membahas kenapa si suster bener-bener menekankan saya harus dengan Dokter Bahar. Saya jadi membayangkan bagaimana rupa beliau? baikkah? cukup friendly dan informatifkah? Sampai2 kami punya rencana kalau kami bakal ganti dokter aja kalau ternyata nggak cocok *holoh-holoh, padahal periksa aja belom :D * Padahal sih, kalau diberikan sederet nama dokter yang praktek malam itu (kecuali bu dokter yang direkomendasikan) pasti saya tetep aja bingung mao pilih dokter siapa hehehe... Tapi suami saya yang selalu positive thinking, berusaha menenangkan saya yang sedkit khawatir karena dokternya itu laki-laki. "Ya mungkin memang Allah sudah menentukan kita periksanya dengan Dokter Bahar, dek..." katanya.
Akhirnya nama saya dipanggil juga. Eh tapi koq seperti ada yang aneh ya... ternyata suster itu menyebutkan nama saya yang lain. "Nyonya Ade Indra" kata suster yang berdiri di depan pintu ruang 308 itu
. Hihihi.... :"> lucu juga... baru pertama kali denger soalnya :P Dan setelah pintu ruang dokter itu saya buka, Alhamdulillah... Kalimat salam langsung menyambut saya. Pemeriksaan yang menurut saya sangat singkat itu ternyata memberi jawaban kenapa si suster tadi menjodohkan saya dnegan Dokter Bahar. Pertama, saya merasakan nuansa Islami sekali di dalam ruang dokter itu, Dokter yang Islami dan penuh kalam-kalam ilahi di setiap penjelasan dan nasihat untuk saya. Perawakannya juga mendukung, dengan rambut sedikit memutih *artinya udah tua dan berpengalaman* dan berjenggot *sama keq suami saya* Hehehe... ya paling nggak itu pendapat saya, yang membuat saya merasa nggak salah pilih dokter setelah saya (dipaksa) mengangguk-angguk saja di loket registrasi tadi.
Dan menurut Dokter Bahar, Kondisi kami berdua (saya dan cumit kecil) sama-sama sehat. Cumit saya sudah berusia 4 minggu 1 hari pada saat itu. Alhamdulillah, bahagia sekali rasanya Allah benar2 menjadikan semua itu ada... :)
Oiya, Prolog dari Dokter Bahar bahwa ibu hamil akan mengalami nafsu makan yang menurun di minggu-minggu awal dan baru pulih setelah minggu ke 20 dan mengalami mual2. Hal ini sama seperti info-info yang saya baca di artikel2, buku2 bahkan yang saya denger dari orang2. Tapi nyatanya lain, saya bener2 nafsu untuk terus makan *emang dasar tukang makan :P* dan Alhamdulillah belum mengalami mual sampai sekarang. Atau mungkin ini pengaruh dari sugesti saya yang dari awal ingin banyak makan sebelum saya mengalami mual (Setelah saya periksa lewat testpack) dan kondisi di kantor yang belum mengetahui bahwa saya sedang hamil. Ya, semoga saja terus begini biar saya dan cumit kecil ini selalu sehat wal'afiat. Amiinn...



ps : we're going to be "Abi dan Bunda", dear... :)



posted by .n.a.n.a. @ Tuesday, February 12, 2008,

316 Comments:

At Wednesday, February 13, 2008, Blogger za said...

Na.... gw aja blm merit elo udah mo punya anak.... :))

tungguin gw doooong,,,,

 
At Wednesday, February 13, 2008, Anonymous Anonymous said...

selamat...Nana akan menjadi "Ummi & Abi"...do'ain juga,ya...semoga nyusulll ...hihihi...Amiin

 
At Friday, February 15, 2008, Anonymous anina said...

amien,,,
smoga sehat terus ya na.. jangan capek² loh ya. masih masa rawan kalo dokter bilang ;)

 
At Friday, February 15, 2008, Anonymous Nada Taufik said...

Wuih Nana udah pregnant aja, gue aja baru tau kalo elo udah married..

ih sedih banget sih gue ga pernah dikabar-kabarin sama sekali, apalagi diundang kekawinannya. Sombong sekali dirimuh..

Teman lama ga dikenang nih ceritanya?

 
At Saturday, February 16, 2008, Anonymous tuteh said...

selamat yaaaa...
btw kalau pipi tembem *liat profile* hihihi sama... :D

met wiken!

 
At Sunday, February 17, 2008, Blogger .:diah:. said...

Alhamdulillah, duhh calon bunda.. jagain adek kecil baik2 yaa Bun :)

 
At Monday, February 18, 2008, Blogger Nahria Medina Marzuki said...

congrats dear :)

 
At Monday, February 18, 2008, Blogger Febrie Pereiza said...

waah yg lagi hamil .. selamet yaa .. itu jgn2 susternya jadi marketing dokternya .. hhehehhe ..

 
At Friday, February 22, 2008, Anonymous Nada Taufik said...

Saya juga baru mual itu malah udah bulan ke 7, dulu waktu masih awal2 sih ga kerasa kayak hamil. Biasa-biasa aja, malah orang bilang kok sehat bener sih kamu masih bisa pontang-panting shooting disana sini..

Tapi memasuki bulan ini lah, saya mulai menderita, na. Kadang juga sempet ngerasain pegel2, trus muntah dan ga bisa makan sama sekali. Kalo makan kudu dipaksain banget, kalo ga yah.. parah deh!!!

 
At Monday, February 25, 2008, Blogger indahjuli said...

Nana hamil ? congrats yah, jaga kesehatan yah bumil :D
Btw, kamu pasien dr Muhammad Baharuddin ?
Welkom tuh de club yah :)
Lily dan Kayla, dua2nya lahir lewat tangan dingin dokter Bahar di Budi Kemuliaan...he...he...

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy cheap ambien generic ambien costco - tiger woods ambien sleep driving

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

order xanax online shoot up xanax pills - where to get xanax pills

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

generic diazepam online where to buy diazepam online in usa - diazepam 5 mg addictive

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax order no prescription xanax side effects sleep - order xanax from uk

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy diazepam online diazepam horse - diazepam injection usp 10 mg

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

phentermine sale buy phentermine online legal - purchase phentermine online cheap

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax online best site buy alprazolam - xanax bars yellow white

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

lorazepam vs diazepam diazepam 4 times a day - diazepam online prescription

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

order phentermine phentermine 37.5 mg results - phentermine 2 weeks

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax no rx what is xanax like - xanax withdrawal physical symptoms

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam online venta de diazepam online - diazepam online sales

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy phentermine online phentermine online cheap - buy generic phentermine online

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

ambien no prescription ambien side effects - generic ambien works

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

phentermine without prescription buy phentermine kentucky - buy phentermine cod

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

ambien for sale online ambien side effects chest pain - ambien cr patent expiration

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax buy online no prescription xanax rebound anxiety - xanax dosage rls

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy ambien can you buy ambien costa rica - ambien 10mg price

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax 2mg buy xanax online in canada - xanax dosage 120 lbs

 
At Tuesday, November 13, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax sale xanax pills pics - long does 2mg xanax last

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam synthesis generic diazepam usa - diazepam 10mg buy cheap

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buying xanax xanax overdose narcan - xanax drug test detox

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online overnight xanax effects unborn child - generic xanax .5

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam 10mg diazepam 10mg erowid - buy diazepam online canada

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy phentermine online is it legal to buy phentermine online australia - phentermine online store

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap phentermine buy phentermine online cheap - phentermine 30 mg for sale

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam online does diazepam 10 mg look like - valium diazepam any advice for use

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

phentermine medication phentermine 15mg online - online purchase of phentermine 37.5

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheapest ambien type high ambien - ambien side effects pregnancy

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy alprazolam online no prescription xanax bars milligrams - does xanax make anxiety worse

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy phentermine online legal to sell phentermine online - buy phentermine dubai

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

ambien pill ambien vs restoril - ambien cost of

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol prodrug - generic soma with codeine

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap generic xanax xanax bars urine test - xanax 2mg bars generic

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy ambien ambien side effects addiction - generic name for ambien

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax valium online florida xanax dosage addiction - generic xanax dosage

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

where can i order xanax online buy xanax 2mg bars online - xanax street price australia

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap xanax no prescription round blue xanax 1mg - recreational use of xanax

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

lorazepam vs diazepam diazepam dosage dental - buy diazepam safely

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax 0.5mg xanax generic form - xanax zantac interactions

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

order diazepam lorazepam diazepam valium - diazepam 10mg for cats

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap phentermine buy phentermine stores - online doctor for phentermine

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy cheap diazepam diazepam 80 mg - buy valium online cheap usa

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online no prescription cheap xanax and alcohol detox - xanax side effects eyes

 
At Wednesday, November 14, 2012, Anonymous Anonymous said...

phentermine pharmacy best online pharmacy buy phentermine - buy phentermine yellow 30 mg

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

where to buy ambien online zolpidem pill sizes - ambien during pregnancy 1st trimester

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

phentermine sale phentermine euphoria - buy phentermine online from uk

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

ambien drug ambien high pressure - ambien cr 12.5 mg argentina

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

zolpidem 10 mg 12.5 mg ambien high - ambien cr recreational dose

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax valium online florida the xanax high - xanax generic good

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol tramadol online reviews - tramadol 50mg to get high

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma online carisoprodol 350 mg overdose - soma legend drug

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax xanax side effects seizures - xanax how long in system

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam synthesis diazepam valium mechanism action - diazepam valium chemical formula

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

tramadol no prescription buy tramadol 200 - buy ultram no prescription

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy carisoprodol online buy soma online cheap no prescription - soma online ship texas

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online 2mg klonopin vs xanax bar - xanax and alcohol liver damage

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

zolpidem 10 mg ambien pharmacy - ambien 10mg coupons

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy diazepam online where to buy diazepam online in usa - uses diazepam tablets

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

order tramadol online without prescription buy tramadol online in florida - tramadol questions

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma online carisoprodol 350 mg soma - soma drug recreational

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam online buy cheap valium online no prescription - diazepam side effects grapefruit

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

best buy tramadol tramadol apap 37.5 dosage - tramadol dose to get high

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

online diazepam diazepam to buy online - buy diazepam 10mg online

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg buy online - buy ultram 100mg

 
At Thursday, November 15, 2012, Anonymous Anonymous said...

order xanax xanax generic identify - xanax bars for

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax no rx alternatives to xanax for anxiety - xanax side effects common

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol free shipping high dose of tramadol - buy tramadol online bluelight

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

tramadol online can i buy tramadol online legally - buy tramadol no prescription overnight

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam dog buy valium usa no prescription - diazepam online no prescription

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

where can i order xanax online xanax dosage addiction - xanax overdose while pregnant

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

soma online carisoprodol 350 mg espanol - buy qualitest soma online

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam buy diazepam clonazepam equivalent - generic diazepam pictures

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy generic ambien ambien in the news - ambien 10 mg tablet

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online without a prescription tramadol dosage horses - tramadol 50mg hcl

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma online soma medication side effects - carisoprodol 350 mg looks like

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

order tramadol buy tramadol united states - online apotheke holland tramadol

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy diazepam diazepam 5mg how long does it last - diazepam dosage conscious sedation

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

ambien on line generic ambien online pharmacy - ambien cr chew

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol cheap online buy tramadol online us pharmacy - buy tramadol 100mg

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

generic xanax xanax on hair drug test - xanax online overnight delivery

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma somanabolic muscle maximizer real review - where to buy soma overnight

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam no prescription diazepam webmd - diazepam 10mg online bestellen

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

purchase ambien ambien withdrawal elderly - ambien sleep adderall

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol cheap tramadol dosage puppy - buy ultram online no rx

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

carisoprodol drug buy somatropin hgh online - soma drug in a brave new world

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap tramadol online tramadol 50 mg tab - kandungan tramadol hcl

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol cod online 100 mg tramadol online - tramadol dosage instructions

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

order xanax do xanax side effects go away - buy xanax with prescription

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol overnight delivery buy tramadol online mastercard - generic tramadol online no prescription

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax overnight delivery buy cheap xanax no prescription - can take 2mg xanax once

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

can you buy xanax online legally xanax pills online pharmacy - xanax bars show up on drug test

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma online carisoprodol drug class - ambien and soma drug interactions

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl tramadol - tramadol online visa

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam synthesis valium diazepam for dogs - buy valium online overnight delivery usa

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy ambien ambien cr abuse - much generic ambien

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

tramadol online tramadol hcl blood thinner - tramadol 50 mg strength

 
At Friday, November 16, 2012, Anonymous Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol back pain - is carisoprodol 350 mg a narcotic

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg high - tramadol hcl rimadyl

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam side effects long term diazepam use - can u buy valium online

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

order ambien without prescriptions can you drug test ambien - buy generic ambien online no prescription

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol overnight delivery purchase cheap tramadol online - buy tramadol overnight delivery no prescription

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

soma online buy 120 soma online - will soma show up dot drug test

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax buy online no prescription xanax effects mind - xanax side effects pregnant women

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy ambien ambien cr no prescription - ambien buy mail order

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma online buy soma online in texas - carisoprodol high like

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol free shipping tramadol 200 mg high - buy tramadol saturday delivery

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol without a script purchase tramadol no prescription - tramadol webmd

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax bars online xanax overdose happens - xanax withdrawal vertigo

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

tramadol online no prescription tramadol hcl snorting - how many tramadol 50 mg to get high

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax online buy xanax us pharmacy - buy xanax online no prescription

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

tramadol online tramadol 50mg can you get high - tramadol tylenol dosage

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online cheap no prescription xanax for recreational use - xanax is the best drug ever

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy diazepam diazepam 5mg dosage dogs - diazepam 10 mg manufacturers

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax online pharmacy 1 mg xanax high dose - does xanax show up work drug test

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy somas online carisoprodol dosage recreational - soma 12 panel drug screen

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

order tramadol cheap tramadol online uk - taking 2 50mg tramadol

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

order ambien online overnight ambien drug wiki - ambien withdrawal fatigue

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

pharmacokinetics of diazepam buy diazepam online forum - diazepam online ohne rezept

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma somanabolic muscle maximizer hoax - soma drug manufacturer

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol overnight cod buy tramadol online india - tramadol hcl xl 150 mg

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy ambien zolpidem side effects anxiety - ambien side effects sweating

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy diazepam get diazepam online - diazepam dosage for dogs anxiety

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

carisoprodol carisoprodol pharmacology - soma drug from brave new world

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol overnight delivery tramadol online canadian pharmacy - buy tramadol mexico

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

ambien sleep cheapest ambien no prescription - ambien package insert

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

intravenous diazepam how long will 10mg diazepam last - diazepam 5mg buy line

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

carisoprodol 350 mg soma 350 mg drug - where can i order soma online

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

tramadol tramadol online order - tramadol euphoria

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online cheap no prescription drug interactions xanax and percocet - xanax online pharmacy

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy zolpidem online ambien side effects weight gain - buy cheap ambien online no prescription

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

tramadol online tramadol 50 mg abuse - buy tramadol online with mastercard

 
At Saturday, November 17, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online yellow oval xanax pills - taking xanax high blood pressure

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol tramadol 50mg uk - tramadol er

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online no prescription overnight xanax withdrawal day 4 - xanax effects thyroid

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol overnight delivery tramadol 50 mg online - buy tramadol online safely

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy diazepam online diazepam 70 mg - diazepam 10 mg effects

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax cheap buy alprazolam online canada - buy xanax online argentina

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam online valocordin diazepam online kaufen - what do 10 mg diazepam look like

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap ambien discount ambien no prescription - ambien cr for sale

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax buy xanax online paypal - places to order xanax

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma online carisoprodol high blood pressure - buy soma online cheap no prescription

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol tramadol online pharmacy usa - buy tramadol using mastercard

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

soma cheap buy generic soma online - best place buy soma online

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

lethal dose of diazepam diazepam 2mg whiplash - diazepam 5mg how to get high

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online buy viagra tramadol - buy tramadol hydrochloride 50mg

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

ambien buy long does ambien drug test - ambien prozac drug interactions

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap tramadol no prescription buy generic tramadol online - order tramadol europe

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy soma online generic soma mg - what is carisoprodol 350 mg (soma)

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

ambien online pharmacy ambien for sale online - pill 10 mg ambien

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol in florida buy tramadol without rx - tramadol online overnight no prescription

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

soma muscle klonopin soma drug interaction - is the medication soma a narcotic

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online cod overnight tramadol hcl 30 - tramadol and suboxone

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax sale can you buy xanax online no prescription - 5 htp xanax drug interactions

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online no prescription overnight tramadol online overnight - tramadol 50 mg high

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap tramadol tramadol online no prescription - tramadol with vicodin

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

best place to buy xanax online buy xanax thailand - xanax 2mg drugs.com

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

diazepam online bad side effects diazepam - diazepam for dogs separation anxiety

 
At Sunday, November 18, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol online with mastercard - tramadol hcl half life

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax without prescriptions buy xanax 0.5mg - buy xanax online from canada

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

soma online generic soma sale - soma online reviews

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy cheap tramadol buy tramadol money order - 001webs com buy tramadol online

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

carisoprodol 350 mg soma prescription drug - kind drug carisoprodol

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

tramadol online tramadol 50mg slow release - buy tramadol online mastercard

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax no prescription online xanax online sales - xanax 1mg dose

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

carisoprodol 350 mg buy somatropin thailand - buy soma visa

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax online prescription where to get xanax pills - xanax narcotic

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

order xanax online xanax generic india - xanax bars cost

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol order tramadol online cod - tramadol hcl humans

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online do employment drug tests test xanax - 2mg xanax high dose

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap tramadol cheap 100mg tramadol - tramadol for cats

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy alprazolam online without prescription 2mg clonazepam vs 2mg xanax - buy xanax online no prescription mastercard

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online tramadol vicodin - cheap tramadol online

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax buy xanax answers - xanax online us

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

where to buy tramadol buy tramadol online no prescription cheap - best site buy tramadol

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax buy cheap xanax from canada - pictures generic xanax pills

 
At Monday, November 19, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax no prescription alprazolam 1mg side effects - xanax bars drug abuse

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

generic xanax buy xanax online - generic xanax ingredients

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online Columbus xanax pills effects - xanax pills look like

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

generic xanax Austin xanax drug class - dosage equivalents xanax klonopin

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

cheap tramadol tramadol online with mastercard - tramadol with alcohol high

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online forum 2mg xanax enough - xanax online sales

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

alprazolam 0.5mg buy alprazolam .5 mg - xanax pills color

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

where can i buy xanax online alprazolam 0.5 mg side effects - generic xanax looks like

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy alprazolam online no prescription xanax 0.5 mg - xanax drug test kits

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

alprazolam what will 1mg xanax do - lorazepam vs xanax for anxiety

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax online xanax withdrawal high blood pressure - upjohn generic xanax

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax online Colorado legit place buy xanax online - xanax sleeping pills side effects

 
At Tuesday, November 20, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax Georgia many xanax pills can take - generic for xanax xr

 
At Wednesday, November 21, 2012, Anonymous Anonymous said...

buy xanax xanax side effects for dogs - buy xanax no prescription from canada

 
At Wednesday, November 21, 2012, Anonymous Anonymous said...

xanax 0.5mg xanax bars with alcohol - xanax effects birth control

 

Post a Comment

<< Home